~SuKe sUkI BeRcEriTe~





17 February 2011

manusia tak pernah bersyukur.. termasuk aku (kadang2 la) hehehe

rase cam nak pegi lepak Mahsa jek..
cuti punya cuti,,
dah nak 20hb..
21hb da start keje,,
keje keje keje..

benda yang same jek buat tiap2 hari..
report yang melambak2..

mase kat sekolah menengah dulu, 
aku selalu cakap, "tak sabarnye nak keluar blajar jauh2!!"
bile da dapat masuk kolej "ala, ini jek kolej???"

pastu bile da blajar blajar and blajar...
aku tak sabar lak nak g praktikel.. "tak sabar nak keje"
then skarang aku sedang praktikel..
tiap2 hari aku akan cakap
"waaaaa, bile nak abis praktikel?, bosan!! tak nak keje!! blajar lagi best!! syok lagi dok Mahsa.
mcm2 boleh buat, cluz always cancel, boleh tdo,"
pape pun, aku terpaksa lalui jugak
one day, korang pun akan rase benda yang same nnt..
benda yang taknak kite lalui but terpaksa dilalui..
GUD LUCK!!
kepada korang yang akan pergi praktikel..
hehehehe