~SuKe sUkI BeRcEriTe~





21 March 2011

kisah semalam

lepas genap umur aku 21... mcm2 terjadi... mase mlm 21 mmg la best gile..
mcm2 dapat dari buah hati aku Royston..
hehehe..
thanx kat die lah...
selama 4 tahun aku tak sambot, baru tahun ni ase hepi..
huhu, aku da tue la beb,,





lepas 21 tahun, mak aku terus tak boleh gerak da,,
nak bangun pun susah..
dokte kate mak perlukan bebrapa operation tok setle kan sakit die..
aku bingung sangat..
ase nak benti da..
tp akk n kawan2 selalu bg semangat tok teruskan..

semalam, 21 mac 2011, 
aku g hospital tok cek tangan aku yang selalu menggigil ni...
then buah pinggang aku yang semakin membengkak ni..
pasal buah pinggang mungkin aku tak amik kisah sangat, coz aku penah ade history...
tp wujudnya penyakit baru ni betul2 buat aku terdiam...
mcm tak tau ape nak buat,,
give up, tertekan,,,
cancer thyroid..
dokte suruh tggu keputusan lagi 2 mggu,,
sekiranya tiroid ni membesar, aku kene buat operation..
praktikal lg 3 bulan nak abis,,,
mak pula sakit terok...
perlu ke aku bg tahu family tentang ape yang jadi???
sangat keliru, buntu,,,,

pape pun.. orang still akan nampak aku hepi,, walaupun dalaman ni terbuku kesulitan....

No comments: