~SuKe sUkI BeRcEriTe~





02 June 2011

bile aku bosan...

Korang suke bace komik tak? haa,, aku mmg suke gile bace komik ni. but bukan komik biase la. aku suke bace komik keluaran "GEMPAK STARZ". Buat mase ni banyak gak lah komik ang aku da beli. kate orang membazir beli, tapi da jadi hobi. Pantang nampak, kompom aku beli. satu pun jadi la. 

dulu mase tym sekolah setiap bulan mesti ade 4 buah coz ikut keluaran bulanan. Komik pertama yang aku bace bertajuk "THE FISHES" karya BEN. cerite ni mmg best tau. menarik. gambar die pun comel2.. suke beli komik ni coz aku suke lukis semula gambar2 yang comel then tampal kat dinding bilik aku. da melambak da.

ni la komik pertama yang aku bace tu. 

Banyak sangat da koleksi aku kat rumah. banyak kisah cinta la. Tapikan, ade 1 cerite yang mmg boleh buat tersentuh hati sampai aku menangis bile bace. tajuknya "IBU ROBOTKU SAYANG" karya tu lupe la pulak sape... tp story ni mmg best gile. 

cerite yang buat aku meleleh sampai terbawak2 dalam tidur. ngee

masalah aku, aku tak geti bace novel. so, aku kumpul jek la komik2 ni. Don worry koleksi komik semua di sokong kuat oleh Family aku. tak lupe gak Abg Cayang aku tu. hehehe. kalau nak bace komik2 ni, datang la rumah. Free aku bagi bace. pakej ngan penginapan tau. hehehe,. 

koleksi aku... :p




1 comment:

Dark Earl said...

Hi. ada nk jual x komik ben "the fishes" ngan "1001 emotion"? Kalo nk jual/kenal sesapa yg nk jual, bole msj/w.app 017-3597854. serious buyer. Btw, nama sy Nursyahila