~SuKe sUkI BeRcEriTe~





15 June 2011

LAYANNNNNN

Wei! korang semua da tengok cerite CUN tak?? Mesti korang nak cakap aku ketinggalan zaman kan?? hahaha.. AKU SETUJU!! lalalala.. Movie ni kire da lame la kluar kan? tp aku tak tengok2... Bile tengahari ni tadi, tym rehat, aku pun terus la buka Movie cun yang orang dok kate best ni..

Siyes permulaan cerite da buat aku tertarik nak tengok seterus, seterus, n seterusnya... Hujung-hujung movie ni, aku sedih... Gile beb, sampai meleleh air mate ni. Malu jek orang Opis dok tanya "KENAPA NANGES?". Dorang tak tahu yang aku dok layan movie.. siyes Best!! PerFect Love. Happy Love.. 

Sawah padi la tempat idaman aku y aku nak sangat jejak kan kaki ni.. Tup Tup, Movie ni pun kat sawah...

So, korang yang tak tengok tu, try la tengok...Ni la yang dikatakan cinta Asli, Bukan Plastik!!




No comments: