~SuKe sUkI BeRcEriTe~





01 June 2011

Lawatan ke KLIA..

Berhari-hari aku dok Pejabat tengok Kapal terbang lalu lalang kat atas langit tu. Last2 dapat gak aku jejak kaki kat KLIA. Ade lawatan sambil belajar kat opis ni tok pelatih Mahsa. Mesti korang cakap setakat KLIA pun nak heboh kan?? hahahaha,, Aku masuk KLIA tu selalu gak tp sampai tang kaunter jek la. Naik kapal pun aku tak pernah. Encik abg Cayang lom nak bawak lagi naik kapal. kalau naik kapal kompom aku orang yang paling JAKUN. hehehe. 

So, kali ni lawatan ke KLIA mmg best la. tp bukan dapat naik kapal la. just pergi ke Pejabat Kesihatan KLIA. jumpe la PPKP yang kerja kat sane. Memang sangat best. banyak gak yang berlainan ngan kerja2 kat Pejabat Kesihatan Daerah. 

Kat dalam KLIA tu, semua tempat yang orang luar tak boleh masuk, kami da masuk da.. kasi kecoh la jugak dalam tu. under control da. lupe lak bukan 4 orang pelatih Mahsa ni jek ade. ade gak la Pelatih dari Victoria International College. dorang kire batch pertama tau. so, tak pernah ade pengalaman tentang Inspektorat ni. 

Da tak tahu nak membebel ape lagi, ngee,, korang tengok jek la gambo.. banyak ni. ase nak masukkan semua jek... da mcm report la pulak kan? 

posing depan kaunter Pejabat Kesihatan KLIA..

Ade mcm  PRAMUGARI tak?? ngeee         

tag sebagai pelawat untuk masuk dalam KLIA tu.

tag yang ni lak mcm nak g Taman Tema Air kan? ngee dari kiri Rajan, Pavi, Aku n Shantiny

ni kat Taman KLIA tau.. ha,, korang penah masuk ke(berlagak skit ni) hahaha

kat KLIA ni ade tren, tp tak sampai 5 minit pun.. pape pun pengalaman naik tren ngan Mat salleh mmg best, ngeee

ni la dak Kolej Mahsa ngan Victoria tu... ade gak kenagan ngan dorang..

so, hari ni aku da ade kat PKD PD da. rase vam nak duduk sane jek. haha. best tiap2 hari tengok kapal. 




No comments: